פרסום בפייסבוק

בניית אתרי אינטרנט - צור קשר
צור קשר מהיר

פרסום בפייסבוק – חשיפה לקהל יעד מדוייק !

לשיווק בפייסבוק יש כמה אסטרטגיות האחת מהם היא פרסום בפייסבוק, פרט לזה שפייסבוק נותנת לך במה לחשוף את המוצר\השירות שלך למיליונים משתמשים היא גם מאפשרת לך להשתמש בכלי הפרסום שלה על מנת להציג מודעה של העסק שלך למשתמשי פייסבוק ובכך לחשוף את המוצר שלך לעוד משתמשים. ההיתרון העצום בפרסום בפייסבוק הוא שהוא מאפשר אך ורק למשתמשים רשומים בפייסבוק ומאפשרת לך לבחור למי ברצונך להציג את המודעה שלך ובכך לממש את התקציב שהקצתה לפרסום בפייסבוק בצורה הטובה ביותר ולהחזיר את השקעתך + הרווחים הצפויים. כאשר משתמש פותח חשבון בפייסבוק הוא מעדכן בחשבון : גיל, מצב משפחתי, גיל, תחביבים, לימודים, תחומי עניין ועוד... עקב עידכון הדברים הנ"ל פייסבוק נותנת לך את האפשרות לבחור למי ברצונך להציג את המודעה. חשבת לעצמך פעם איך אני יכול להגיע לכל האנשים שיש להם יום – הולדת היום ולחשוף אותם בפני המוצר שלי ? ובכן פרסום בפייסבוק יאפשר לך זאת ועוד מגוון רחב של פילוח מדוייק !



לנו יש את כל הנסיון הכלים והידע הדרוש על מנת לייצור לך
פרסום בפיסבוק ולחשוף את המוצר \ השירות שלך
לקהל יעד מדוייק ע"פ פילוח ותיכנון מעמיק של מודעה אפקטיבית
פרסום בפייסבוק אינו יקר ומומלץ לעסקים הרוצים להגיע לקהל יעד מדוייק !
לפרטים נוספים בתחום פרסום בפייסבוק אתם מוזמנים להתקשר :

054 - 9571445





פרסום בפייסבוק – נקודות חשובות

  • פילוח נכון – פייסבוק נותנת לך את כל הכלים עלמנת לעשות פילוח מדוייק של קהל יעד. נצל זאת ! בצורה יסודית, יש להיכנס לעיתים קורבות לממשק הפרסום להסיק מסקנות ולערוך אותו בהתאם למסקנות שהסקנו ואם צריך לפלח עוד ועוד עד שנראה שאנו משיגים את מיטב מטרותינו מהתקציב.

  • מודעה נכונה – יש לנסח מודעה שמניע לפעולה, זה לא מספיק שהמשתמשים נחשפים למודעה, אם היא ללא תוכן שיווקי ותמונה קולעת משתמשי פייסבוק לא ילחצו עליה ! ואנו נאבד מהתקציב שלנו לכן יש לנסח מודעה במקצועיות ודיוק ויש להשתמש בכל התווים הניתנים לנו לניסוח המודעה. פייסבוק מקצה לכותרת המודעה 25 תווים ולגוף המודעה 135 תווים ונותנת אפשרות להוסיף תמונה. – נצלו זאת בצורה יסודית ומושקעת.

  • דף נחיתה - הינו החלק החשוב ביותר בתהליך פרסום בפייסבוק מכיוון שאליו אנו מפנים את כל משתמשי הפייסבוק הנחשפים ולוחצים על המודעה, על הדף נחיתה להיות מניע לפעולה כי אם הצלחנו להביא לקוח פוטנציאל עד לדף נחיתה והוא יצא ממנו זהו פספוס רציני מכיוון שהצלחנו בכל השלבים ונכשלנו בשלב האחרון. לכן יש לתת לדף הנחיתה מחשבה רבה ותיאום מדוייק בין הקהל יעד המודעה ודף הנחיתה הם חייבים להיות מותאמים בצורה מדוייקת וכמובן להניע לפעולה.





לייעוץ ובדיקת כדאיות לפני תהליך פרסום בפייסבוק חייגו :

9571445 - 054


Share
  • בניית אתרי אינטרנט :
    אתרי תדמית, חנות וירטואלית,
    בניית אתרים לעסקים ועוד...
  • קידום אתרי אינטנרנט :
    קידום אורגני (SEO).
    קידום ממומן (PPC).
  • שיווק בפייסבוק :
    בניית דף אוהדים מעוצב.
    ניהול דף אוהדים.
  • ניהול אתרי אינטרנט :
    ניהול תוכן, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן מותאם SEO תחזוקה ושידרוג אתרי אינטרנט.

פרסום בפייסבוק :

פרסם לקהל יעד מדויק !

הצלחתו של פרסום בפייסבוק נמדדת בעיקר ע"פ הקמת מסע פרסום מפולח וממוקד בצורה מקצועית. בעת הקמת מסע פרסום בפייסבוק יש לחשוב היטב מי קהל היעד המדוייק שנרצה לחשוף בפניו את המוצר \ השירות שלנו, חשיפת המודעה שלנו לקהל שהוא לא מדוייק תגרום לבזבוז מיותר של התקציב ותגרום לכישלון הפרסום, לכן יש לחשוב היטב ולפלח ככל האפשר את קהל היעד. פייסבוק נותנת לנו פלטפורמה חלומית לפרסם את העסק שלנו – הקמת מסע פרסום חובבני יגרום לכם לבזבוז מיותר של התקציב. השאר זאת לחברת getAsite
בניית אתרי אינטרנט ושיווק בפייסבוק ואנו נדאג לנצל את התקציב בצורה הטובה בתהליך שיווק בפייסבוק ביותר על מנת להשיג לך חשיפה מקסימלית לקה יעד המדוייק ביותר שיהפוך לעוד לקוח אצלך בעסק !

נסה אותנו עוד היום !


לפרטים:

9571445 - 054